Advocacia: llista d'aspirants que han superat les proves selectives i constitució de la borsa

S'han publicat al BOIB de dia 16 d'octubre:

  • Resolució per la qual s’aprova la llista d’aspirants que han superat les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos d’advocacia de l’Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i s’ofereixen els llocs de feina.
  • Resolució per la qual es constitueix la borsa ordinària de personal funcionari interí del cos d’advocacia de l’Administració general de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, corresponent a les proves selectives convocades per la Resolució de 4 d’octubre de 2024.

Modificació convocatòria treball social

Al BOIB de 14 d'octubre s'ha publicat la Resolució per la qual s’amplia el nombre de places a l’illa de Mallorca i es deixa sense efecte la convocatòria de places a l’illa d’Eivissa, de les proves selectives per a l’ingrés, pel torn lliure, al cos facultatiu tècnic, escala humanística i de ciències socials, especialitat treball social de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, convocades per Resolució de la Consellera de Treball, Funció Pública i Diàleg Social d’11 de setembre de 2025.

Aquesta modificació implica la necessitat de donar un nou termini de vint dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la present Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, per a la presentació de sol·licituds per participar en el torn lliure a l'illa de Mallorca de les proves selectives esmentades, atès que s'hi ha addicionat una nova plaça. (15 d'octubre a 11 de novembre).

Cos gestió: al·legacions llista provisional de la borsa única

Les persones aspirants disposen d'un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà a la publicació (des del dia 13 fins al dia 17 d'octubre), per presentar al·legacions, esmenar el defecte o adjuntar documentació que considerin pertinents. Durant aquest tràmit no s'admet l'al·legació de nous mèrits no especificats abans de la finalització de la data del termini inicial.

La presentació d'aquest tràmit únicament es pot fer per via telemàtica, i heu d'accedir fent un "click" al botó «Accés al tràmit telemàtic» (https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/tramites/tramite/6382711). Per poder fer aquest tipus de tràmit, heu de disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanente.

Podeu consultar la Resolució de la llista provisional esmentada en la seu electrònica i a un pdf adjunt a la notícia: Resolució llista provisional - Tall 30 de setembre al portal de l'opositor: https://oposicions.caib.es/

Modificacions dels calendaris d’exàmens dels cossos facultatius

Al BOIB de dia 11 d'octubre s'han publicat modificacions en els calendaris de les proves selectives dels següents cossos facultatius:

  • Tècnic/a en ocupació i mercat de treball.
  • Enginyeria de forests.
  • Ciències ambientals.
  • Enginyeria de camins, canals i ports.
  • Farmàcia.
  • Capatàs agrícola.
  • ATS/infermeria.

Primer exercici: primer quadrimestre de l'any 2026.

Segon exercici: segon quadrimestre de l'any 2026.

Per a més informació, clicai aquí.

Mesa sectorial de dia 10 de octubre (continuació de la Mesa de dia 2)

A la Mesa sectorial d'avui hem tractat els següents temes:

7. Sol·licitud de mesures davant el proper tancament del pàrquing públic de l’EMT (Empresa Municipal de Transports) de l’Ajuntament de Palma i revisió del criteri d’assignació de places d’aparcament.

La DG de Funció Pública està fent una feina de gestió de places buides, esperant resposta de les altres SG, hem exposat que volen criteris objectius de repartiment de pàrquings i poder començar a les 7h.

8. Proposta d’aplicació del permís parental retribuït.

L'administració exposa que es un tema competencial de l'Estat

9. Proposta de manteniment del permís per indisposició.

No és un tema per aquesta Mesa. Ho ha de valorar l'Observatori que s'ha de crear amb el Pacte de legislatura.

10. Fraccionament dies d’assumptes propis (P7s).

No es contempla

11. Informació Agència Balear de Digitalització, Ciberseguretat i

Telecomunicacions.

L'Administració ens ha fet un resum, publicats els Estatuts en tràmit d’audiència, la redistribució serà orgànica i a curt termini no s'haurà de moure el personal de les conselleries (excepte tema secretaria general) la nostra base de preguntes serà entregada a l'administració pq ens la responguin.

12. Sol·licitud de reconeixement de grau personal.

Les persones que tenen reconegut abús de temporalitat poden demanar-ho

13. Sol·licitud copia del informe del Departament jurídic de la Direcció General

de Funció Pública de data 18 de juliol de 2025, relatiu al reconeixement de

grau dels funcionaris interins.

14. Sol·licitud informació i informe referent al procés d’estabilització.

Tan sols 17 persones han estat compensades, tornam demanar els criteris.

15. Sol·licitud de material.

16. Gestió borsa d’educadors infantils.

17. Torn obert de paraules.

STEI demana quan serà la pròxima promoció interna: volen definir a la pròxima Mesa, tema del compromís d'utilitzar base de preguntes estabilització miraran els acords.

Concurs obert i permanent no serà enguany, l'administració vol presentar calendari de feina amb planificació realista i revisió de l'Acord. Demanam més mans a l'EBAP per poder afrontar-ho.

Borsa 82bis: estan acabant la instrucció que ho regularà.

OPE 25: s'està fent feina per publicar-la.

Exposada proposta canvi legislatiu limiti a 2 anys vacants i projectes interins, l'STEI ha exposat la seva gran preocupació, creiem que s'han de llevar les taxes de reposició i anar a concursos oposicions massius per donar estabilitat a la gent i poder arribar a un 7 per cent d'interinitat que fixa Europa.

Pàgina 8 de 36