Tràmits com el del concurs de trasllats, comissions de serveis, adjudicacions, interinitats… es faran amb l’autenticació digital, tal com hem anat informant des del curs passat.
A partir d’ara tant per fer tràmits telemàtics com per recuperar-los, hauràs de fer servir alguna de les 3 vies següents:
- Certificat digital
- DNI electrònic
- Cl@ve
Des de l'STEI Intersindical vos recomanam treure la Cl@ve PIN, que és la més senzilla d’utilitzar.
Cl@ve PIN
Per aconseguir-la, la manera més fàcil és instal·lar l'app de Cl@ve
Segueix les següents passes:
- Instal·la l'app al teu mòbil
- Obre l'app.
- La primera vegada et demanarà el número i la data de caducitat del DNI.
- L'app detectarà que no estàs registrat/da i t'enviarà a un web per sol·licitar que t'enviïn la carta d'activació (et demanarà per segona vegada el DNI i la data de caducitat).
- Al cap d'uns dies rebràs una carta. En tenir-la, repeteix l'operació inicial i ja tindràs el sistema Cl@ve activat i en funcionament (l'activació requereix un codi que t'hauran indicat a la carta).
Per fer un tràmit per primera vegada
- Accedeix al tràmit.
- Tria l’opció d’identificació amb cl@ve i posa les dades que et demana.

- Obri l’app cl@ve del teu mòbil i genera un codi seguint les passes de l’app.

- Rebràs una notificació al mòbil amb el codi generat per realitzar el tràmit.

- Recorda que necessitaràs generar un codi nou cada vegada que vulguis accedir en aquest o un altre tràmit.